marți, 29 iulie 2014

What about Dreaming?



What about DREAMING?


I want to represent an idea, I want to represent possibilities! <<CLICK


Sunt mult de spus despre vise, cred că de cele mai multe ori visele și dorințele sunt cele care ne fac să mergem mai departe.

Realitatea este că...
Sunt momente când suntem enervați sau devenim "cârcotași" când auzim speech-uri motivaționale, ceva care poate să sune cam asa: " if you can dream it you can do it, just do it" :) Bla, bla... GREAT sau mai bine spus BULLSHIT!

DA toti avem nevoie să țintim cât mai sus SKY is the limit, dar cu toate astea adevărul este că nu avem potențialul să atingem tot ce visam, este o realitate neplăcuta.

De exemplu când eram mai mica visam să devin vultur pentru a putea zbura, acum vă dați seama că asta nu se poate intampla :) pot sa zbor cu avionul sau poate cu parapanta dar în nici un caz nu pot să zbor ca un vultur :) Îmi doresc in continuare dar nu văd cum.

De fapt visele, prin definiție, nu descriu realitatea. 
Ele ar trebui să fie fantastice, incredibile ieșite din comun. 
La urma urmei, ele se nasc din speranțe, dorințe și posibilități, sunt produsele imaginație și creativității. Cu toate acestea, mă întreb cât de mult ne ajuta visele?

Revin la cărțile lui J.C. Maxwell unde am gasit un test format din 10 intrebari care ne ajuta să calibram visul.

Cartea  se numeste Put Your Dream to the Test: 10 Questions that Will Help You See It and Seize It.

1. Ownership Question:

Visul meu este in realitate al meu? 
Se întâmplă să fim entuziasmați de visele altor persoane, mie mi s-a intamplat in nenumarate rânduri, nu este rău dar este bine să nu uiti că și tu ai vise. Așa ca este important să stim al cui este visul.

2. Clarity Question:

Pot să vizualizes în mod clar visul meu?
Trebuie să avem o imagine clară și vie  înainte de a pleca la drum.

3. Reality Question:

Depinde de mine să-mi îndeplinesc visul, este visul meu înrădăcinat în realitate?
Norocul nu ne ajută ca visele să devina realitate. Este nevoie de  multa muncă grea, determinare, perseverență si sinceritate cu noi înșine.

4. Passion Question:

Sunt atât de pasionată de visul meu încât tot ce îmi rămâne este să-l urmez? 
Este foarte important să crezi în visul tău,  pasiunea este combustibilul care ne face să mergem înainte și atunci când sunt urcușuri si coborâșuri.

5. Pathway Question:

Am o strategie pentru a-mi  îndeplini visul? 
Dacă este important înseamnă că trebuie să existe și un plan de acțiune. 
Planul trebuie să fie cât mai clar și foarte bine gândit. Un vis fără strategie este doar o iluzie.

6. People Question:

Am inclus oamenii care mă pot ajuta pentru a-mi realiza visul? 
Când visul este mare înseamnă ca șansele de reușită sunt considerabil mai mari dacă sunt mai mulți oameni implicați. So we need a Dream TEAM :) de ce spun asta, este simplu,oamenii care te urmează trebuie să fie cel puțin la fel de pasionați și determinați ca tine de asemenea este foarte, foarte important ca oamenii să te inspire să te provoace și sa-ti completeze abilitățile, asta înseamnă o echipa de vis.

7. Cost Question:

Sunt dispusa să platesc prețul  pentru visul meu? 
Vrem sau nu, se spune că totul are un preț chiar si visele. Chiar daca sunt multe sacrificii pe parcursul drumului, când crezi în ceva prețul nu ar trebui să fie un impediment.

8. Tenacity Question:

Cât de aproape sunt de visul meu? 
Este nevoie de multe ori de ANI pentru a realiza un vis. Cel putin in fiecare zi trebuie sa facem un pas pentru îndeplinirea visului. Întrebarea este: Ești mai aproape de visul tău astazi decât ieri?

9. Fulfillment Question:

Muncind la visul meu, îmi aduce satisfactie?
Munca pe care o facem pentru îndeplinirea visului ar trebui să ne energizeze sub nici o forma nu ar trebui să ne epuizeze. 

10. Significance Question:

Beneficiază și alți de visul meu?
Un vis trebuie să fie semnificativ și de lungă durată. Un vis de care beneficiez doar tu... nu este de lunga durată iar șansele de succes sunt foarte mici.

Sinceritata este cheia atunci când vrei raspunsuri corecte, recomand să cititi cartea lui Maxwell pentru mai multa acuratețe, este suficient de detaliată cu foarte multe exemple.



Și acum așa de sfârșit închei cu citatul  lui Will Smith..

"Don't ever let someone tell you 
that you can't do something. 
You got a dream, 
you gotta protect it. 
When people can't do something themselves, 
they are going to tell you that you can't do it. 
You want something, go get it.
 Period." 
- by Will Smith


RB'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu